Сб, 20.04.2024, 08:03
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 26 » Домашні завдання на карантин 8 клас (частина 2)
11:51
Домашні завдання на карантин 8 клас (частина 2)

Предмет

Тема

Після вивчення теми учні:

Завдання до виконання

Прим

 

Українська література, 2 уроки на тиждень

 

Ю. Винничук «Місце для дракона»

Знатимуть зміст твору, його особливості.

Виконати тест за посиланням: https://forms.gle/NgwGtSoAVXrh6YxH8  (буде відкритий з 28.04)

Виконані роботи скинути у Вайбер, Телеграм або в Гугл Клас.

 

 

В.Чемерис «Вітька + Галя, або повість про перше кохання»

Знатимуть зміст твору, знаходитимуть там гумористичні ситуації

Прочитати твір, уміти переказувати, уміти пояснити гумористичні ситуації у творі

 

 

Код доступу до Класу: mdblm32

 

Українська мова, 2 уроки

Словосполучення і речення

Пригадають відмінності між слсп і реченням; робитимуть  їх розбір

І.Написати, чим відрізняється речення від словосполучення.  ІІ.Зробити аналіз словосполучень: сива голубка; глибоко в землю; побачити несподіване. ІІІ.Зробити синтаксичний аналіз речення: Кожен, звичайно, повинен піклуватися про здоров’я своє та своїх близьких.

 

Головні і другорядні члени речення

Складатимуть речення, правильно виокремлюватимуть у них члени речення

Скласти і записати 6 речень, у яких є всі члени речення: і головні, і всі другорядні. Члени речення підкреслити

 
           

 

Трудове навчання

 

Захист проекту

 

 

оцінити результати роботи у техніці «Ниткова графіка»

Проект «Ниткова графіка» Проект виробу вислати на ел.скриньку

luybaglv@gmail.com

 

 

 

 

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

Хімія

1

1. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів.

Знати, які сполуки називають амфотерними; Розуміти хімічний характер амфотерних сполук; складати рівняння реакції амфотерних сполук із кислотами, основами, оксидами.

 П. 31

https://classroom.google.com/ код курсу: oiutlng

2

2. Розрахункові задачі: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»

Розв’язувати задачі із використанням рівнянь реакції

 

Біологія

1

Мова. Мислення та свідомість

оперує термінами:- мислення, мова, свідомість; розуміти значення сигнальних систем для людини; особливості розумової діяльності, значення та функції мови та мислення.

П. 51,52

2

Навчання та пам’ять.

Знати сновні критерії свідомості, значення пам’яті для людини; розуміти, як розвивається пам’ять.

П. 53

Мистецтво

Реалізм у мистецтві

 

Дослідити творчість митців, та здійснити аналіз творів живопису М.Пимоненко «Ворожіння», «На ярмарок».К Трутовський «Бандурист», «Вінок вдягають».О.Дом'є «Вагон третього класу» Ф.Міллє «Збирачі колосків». Прослухати Ж.Бізе Оперу «Кармен». .Дж.Верді Оперу «Ріголетто» Арія Джільди. Пісенька герцога. Фінальна сцена бурі.

Створити власну фотодобірку «Образи сьогодення» Звіт роботи вислати на ел.скриньку luybaglv@gmail.com

 

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Домашнє

завдання

 

Примітка

Історія України

 

Розділ V. Українські землі у 20-90-х роках ХVIIІ ст. Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату

називати заходи російського уряду, спрямовані на обмеження української державності; складати історичний портрет І.Скоропадського, розкривати зміст понять «Решетилівські статті», «Малоросія», «Малоросійська колегія»; висловлювати своє ставлення до перебігу основних подій та історичних діячів початку ХVІІІ століття

Опрацювати матеріал §29 Письмово скласти хронологічну таблицю

hwykwip

Історія України

 

Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини

характеризувати останнього гетьмана К. Розумовського та його політику; визначити причини і  процес ліквідації гетьманства і решток автономії Гетьманщини та Слобідської України

Опрацювати матеріал §30   Творче завдання «Чи могла Україна вибороти незалежність за правління К. Розумовського?» Відповідь обґрунтуйте

 

Переглядів: 320 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201