Чт, 25.04.2024, 08:56
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 4 » Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 2)
12:43
Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 2)

5 клас  Українська мова (3 уроки). Термін виконання 06.04 – 10.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Он-лайн ресурси

Код доступу

1.

Контрольна робота № 7.  Відомості  з синтаксису й пунктуації(тестові завдання)

систематизувати та перевірити отримані знання з теми.

Параграфи 47-49, 51-53 (повторити).

Завдання: в GoogleClassroom

 

 

 

 

 

 

https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gm6iacz

2.

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. 

розрізняти узагальнювальні слова при однорідних членах;

будувати речення з узагальнювальними словами при однорідних членах речення.

ст.162 (вивчити правила)

вправа 437

3.

   Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

розставляти і обґрунтовувати розділові знаки при однорідних членах речення з узагальнювальними словами;

знаходити і виправляти пунктуаційні помилки на вивчені правила. 

ст.163 (вивчити правила)

 

Вправи 439, 447

5 клас  Українська література (2 уроки). Термін виконання 06.04 – 10.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Он-лайн ресурси

Код доступу

1.

Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у наших краях!». Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й змінює його патріотичні почуття. Мелодійність віршів П.Тичини.

дізнатися цікаві відомості про письменника;

визначити жанри його поезій;

аналізувати поезію «Не бував ти у наших краях!»

ст.194-195 (записати короткі відомості про письменника в зошит);

ст.195 (виразно читати вірш);

впр.3, ст.196 (запам’ятати)

 

 

 

 

 

 

https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

wuwaycr

2.

Павло Тичина «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів Павла Тичини.

проаналізувати програмні ліричні вірші;

виразно читати напам’ять один вірш (на вибір).

ст.196, 197 (виразно читати вірші);

вивчити напам’ять один вірш (на вибір)

5 клас  Трудове навчання (дівчата). Термін виконання 06.04 – 10.04

Тема

Після вивчення теми діти зможуть

Завдання, які потрібно виконати

1.

Проектування торбинки методом фантазування

графічно зображувати виріб,створити візерунок для оздоблення

Створення візерунка для оздоблення.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-torbinka-dla-dribnicok-115159.html

5 клас  Зарубіжна література. Термін виконання 06.04 – 10.04

Тема

Після вивчення теми діти зможуть

Завдання,  які потрібно виконати

  1.  

Подальщі пригоди Аліси в Країні Див

 

 

 

відтворити основні події твору,аналізувати героїв, визначати етапи духовного зростання Аліси та висловлювати власне ставлення до героїні

Скласти маршрут пригод Аліси

  1.  

Реальне та фантастичне у творі

 

визначити роль фантастики у творі,

аргументувати свою  думку, знаходити у тексті необхідні цитати

Скласти таблицю «Реальне та фантастичне»

5 клас Математика (4 уроки). Термін виконання  06.04– 10.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Он-лайн ресурси

1.

Ділення десяткового дробу на натуральне число

ділити десятковий дріб на натуральне число

§30 (ст.197-198)

№ 1064, 1066

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=uuwT1hEvFyE

2.

Ділення десяткового дробу на десятковий дріб

Ділити десятковий дріб на десятковий дріб

§30 (ст.198-199)

№1071, 1073

 

3.

Особливі випадки ділення десяткових дробів

Ділити десятковий дріб на 10,100, 1000 і 0,1, 0,01, 0,001

§30 (ст.199),

№1082, 1085

4

Знаходження числа за його десятковим дробом

Знаходити число за його десятковим дробом

§30 (ст. 200),

№1089, 1091

5 клас Інформатика  (1 урок). Термін виконання 27.03-10.04

Тема

Після вивчення теми діти зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

1.

Середовище виконання алгоритмів

дізнатися, що називають середовищем виконання алгоритму, як працювати з проектом Scretch

Ст.177-181

 

 

Переглядів: 393 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201