Пт, 26.04.2024, 01:22
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 25 » Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 1)
19:38
Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 1)

Домашні завдання 5 клас на 27 – 30 квітня 2020 р.

Предмет

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Онлайн ресурси

Українська мова

1.

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

Відрізняти складні речення від простих та сполучниковий зв’язок від безсполучникового

параграф 60 (правила); вправи 471 (ІІ), 474.

 

https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa

 

Код доступу: gm6iacz

2.

Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком

Правильно розставляти розділові знаки в складному реченні

параграф 61; вправи 479, 480.

 

Українська література

  1. .

 

1.

Григір Тютюнник. Коротко про письменника. Оповідання «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Точність і лаконізм описів природи

ознайомитись з основними відомостями про письменника; відрізняти оповідання від інших прозових творів; визначити порушені теми в оповіданні

Ст.214-215; прочитати оповідання «Дивак» повністю

 

https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa

Код доступу: wuwaycr

Зарубіжна література

1.

Т.Янсон «Капелюх чарівника» Художній світ

виразно читати, переказувати, характеризувати героїв

навчитись виразно читати і переказувати улюблений уривок із казки

 

2.

Т.Янсон «Капелюх чарівника» Персонажі твору

характеризувати героїв, художні засоби, висловлювати свою думку

письмова відповідь на питання «Чи правильно зробили Мумі –троля, що вирішили позбутися чарівного капелюха? Завдання відправити на вайбер 0968982377

 

Математика

1.

Контроль знань

оцінити свій рівень знань з теми «десяткові дроби»

 завдання в

GoogleClassroom

https://www.youtube.com/watch?v=yewa_n6LxcA

 

Код доступу:

agypngc

 

2.

Знаходження відсотка від числа

знаходити відсоток від числа

§33, (ст.216-217), №1176, 1178, 1181.

3.

Розв'язування задач

Застосувати свої знання про відсотки під час розв'язування задач

№1183, 1185

Англійська мова (І група)

1.

Where were You last night

розповідати, де вони були вчора, (позавчора, минулого літа тощо)

Ex. 1,2,3,4,5 pp.166-168

WB. ex. 7,8, pp. 90

 

https://classroom.google.com/

 

Код доступу:

vhq5e5l

2.

Welcome to Cathy’s Outdoor School

на основі почутого тексту надавати інформацію

Ex. 2,3,4,5,6,pp. 168-169

WB ex. 9, pp. 91

3.

My Holidays Outdoors

 описати свій вихідний в минулому та спланувати, як би вони хотіли провести наступний.

Ex.3, 5, pp. 170-171

WB. ex.10,11, 12, pp.92-93

Англійська мова (ІІ група)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Англійська мова (ІІ група)

 

 

 

 

 

1.

Минулі канікули: пригоди

читати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за прочитаним

Впр.2 ст.164-165 читати, записати слова у словник на ст.165 вивчити сл. Впр.3 ст.165 письмово

 

 

 

 

https://classroom.google.com/

 

Код доступу: xy63chp

 

2.

Види відпочинку.

Past Simple

повторити минулий неозначений час, вживати дієслово «to be» в різних типах речень, розказувати про види відпочинку, вживаючи прийменники місця

Вивчити таблицю на ст.167 «Прийменники місця» Впр.1,2 ст.166-167 усно

Впр.4 ст.168 письмово

Впр.7,8 ст.90 (РЗ)

3.

Листівка другові

написати листівку другові про свій відпочинок літом, використовуючи нові слова; повторити питальні речення минулого неозначеного часу

Впр.5 ст.168 усно

Впр.1 ст.171 усно

Впр.11,13 ст.92-93 (РЗ) письмово

Природознавство

1.

Водне середовище жття

характеризувати водне середовище життя; наводити приклади мешканців водного середовища життя та їх пристосувань до даного середовища.

П.41

 

 

 

https://classroom.google.com/

Код доступу:

  wo2nxyt

2.

Ґрунтове середовище життя

називати особливості ґрунтового середовища життя організмів; наводити приклади мешканців ґрунтового середовища життя; наводити приклади пристосувань організмів до життя у ґрунтовому середовищі

П.42 читати

 

Переглядів: 441 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201