Сб, 20.04.2024, 09:49
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 10 » Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 1)
11:59
Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 1)

Домашні завдання 5 клас на 13 – 17 квітня 2020 р.

Предмет

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Онлайн ресурси

Примітки

Українська мова

1.

Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення)

розрізняти звертання в реченні; розрізняти поширені та непоширені звертання; виділяти їх на письмі та в усному мовленні

ст.167 (вивчити правила); вправи 450 (усно);

451, 455 (письмово)

 

 

 

https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa

 

Код доступу: gm6iacz

 

2.

УМР Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).

правильно писати свою адресу та адресу адресата

ст.179 (розділ «Зверніть увагу!»); вправа 485 (письмово)

3.

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично)

дізнатися про слова, за допомогою яких мовець виражає ставлення до висловленого; практично ознайомитись з вставними словами та використовувати їх в усному мовленні

ст. 169, 170 (вивчити правила);

вправи 457, 459 (усно); 461, 465 (письмово)

Українська література

1.

Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Оповідання «Лось». Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва.

ознайомитись з основними відомостями про письменника; відрізняти оповідання від інших прозових творів; визначити порушені теми в оповіданні

Ст.199-200 (прочитати інтерв’ю з письменником); ст.200-207 (прочитати оповідання).

 

 

https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa

 

 

Код доступу: wuwaycr

 

2.

Євген Гуцало. Оповідання «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків. 

аналізувати оповідання; характеризувати головних та другорядних персонажів.

Вправа 4, ст.207 (письмово).

Написати продовження оповідання від імені хлопчиків.

Зарубіжна література

1.

М.Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»

     знати ключові факти

про життя і творчість поетеси, вміти виразно читати і аналізувати вірш

прочитати біографію письменниці, визначати тему і ідею вірша

 

 

2.

М.Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»

Образ ліричної героїні.

 

визначити провідні мотиви вірща, висловити своє враження від прочитаного, характеризувати образ ліричного героя

 

вміти читати і переказувати вірш

 

Математика

1.

Розв'язування задач

Застосовувати знання про десяткові дроби на практиці

№1110,1111

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=uqG1hOOz_kg

 

2.

Округлення чисел

Знати наближене значення величин, зможуть записати «наближено дорівнює» та зможуть округлювати числа

§31,  №1113, 1115(усно), №1119 (письмово)

3.

Розв'язування вправ

Округлювати числа до різних розрядів

№1128 (усно), №1121,1123 (письмово)

4.

Розв'язування задач

Застосувати вміння округлювати числа на практиці

№1142, 1144

Англійська мова (І група)

1.

What do We Wear Every Day? (Speaking)

розповідати який одяг вони носять щодня

PB. Ex.1,2,3, 5, pp. 157-158,

WB. ex. 6, 8, pp.82-83

 

https://classroom.google.com/

 

 

 

Код доступу:

vhq5e5l

 

2.

Making a leaflet for tourists (Writing)

написати поради для туристів, які збираються в Україну, який  одяг варто брати залежно від пори року і погоди.

PB. Ex.1, 2, WB. 9, 10, p.84

3.

Outdoor Activities. What Can We Do In Different Seasons.

 

 

 пояснювати, чим можна зайнятися в різні пори року, зокрема,  піти в похід

PB. Ex. 1,2 (in writing), 3, 4, pp. 162-163

WB. ex.1, p.85

Англійська мова (ІІ група)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Англійська мова (ІІ група)

 

 

 

 

 

1.

Одяг на різні смаки

називати різний одяг та пояснювати який одяг

потрібно носити при різній погоді та в різну пора року, використовуючи

нові слова та структуру

«to be going to»

 

Впр.3,4 ст.156-157 усно

Впр.4 ст.158 письмово

Впр.5 ст.81 (РЗ)

 

 

2.

Погода в нашій

країні

описувати погоду в нашій країні,використовуючи нові слова, безособові речення типу

 «It is…» та Present Simple, Present Continuous

 

Впр.1,3 ст. 160 усно

Впр.2 ст.160 письмово

Впр.6,7 ст.82 (РЗ)

3.

Outdoor Activities

Улюблені справи

відповідно до погоди

описувати свої улюблені справи та відпочинок  при різній погоді та в різну пора року, використовуючи нові слова по темі

 

Впр.1,2 ст.162-163 усно

опрацювати таблицю

на ст.163

впр.3 ст.163 письмово

записати слова у слов-

ник, вивчити слова

Переглядів: 407 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201