Пт, 19.04.2024, 14:40
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 3 » Домашні завдання на карантин 3-А клас (частина 1)
13:14
Домашні завдання на карантин 3-А клас (частина 1)

3-А клас. Українська мова   (3 уроки). Термін виконання 07.04-10.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

1.

 Змінювання прикметників за числами

  визначати число прикметників   у сполученні з іменниками  

 С.137, вправа 328, 

С.138, правило, вправа331.

 

 

  Он-лайн ресурси, коди доступу

 https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc

 

2.

 Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник

 визначати  число прикметників за іменниками, які з ними звязані

 С.139, вправа 332 ,вправа 333, с.140,вправа335.

Повторити  правила про прикметник.

 

Теоретичний матеріал про прикметник  на  форзаці в кінці підручника

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

 Відео  https://www.youtube.com/watch?v=8A9Yes1MODc

3.

  Контрольна робота

 перевірити   свої мовні знання та вміння за темою  « Прикметник»

   ( завдання висилаю кожному учню особисто)

 

                        3-А клас   Математика (4 уроки). Термін виконання  06.04-10.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

1.

   Залежність  результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. 

використовувати  в обчисленнях   залежність

результатів множення і ділення від зміни

одного з компонентів дій;

порівнювати  вирази

  с.138. №924(усно), №925(усно), правила. № 926, №927 

 

 

2.

  Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин.

 

 визначати порядок дій і  знаходити значення числових виразів без

дужок і з дужками;  застосовувати  залежність величин  у знаходженні відповіді на запитання задачі

   с. 139, № 934

( усно);  №937, №938(усно), №941. Повторити

правила

порядку виконання дій у виразах без дужок і з дужками (с.24)

 

3..

 Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька  арифметичних дій   одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. 

 знаходити частку   способом добору; визначати порядок дій і знаходити значення виразу без дужок і з дужками 

 с.141, №943,   №945

 

4.

 Узагальнення і систематизація  знань учнів

 знаходити   значення виразів  на  вивчені випадки  множення  та ділення;     удосконалити  розвязання  складених задач на 2-4 дії

с.141, №944, №947, №950.

 

                         3-А клас Літературне читання ( 4 уроки)  Термін виконання 06.04 -10.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

1.

 Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник. «Бушля»

розповідати про письменника;

 аналізувати зміст твору за питаннями ; визначати головних  дійових осіб     

   с. 134-136, виразно читати текст

 

 

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

 https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc

2.

   Ми з природою єдині. Г. Тютюнник. «Бушля»

 ( продовження)

характеризувати головного героя;

визначати головну думку твору   

 

С.134 – 136, виразно читати, переказувати,   виконати сторінку в зошиті

 

3..

  Творчість Всеволода Нестайка. Дружба- це найбільший скарб. В. Нестайко. «Просто Олесь друг»

  визначати дійових осіб; розмірковувати над вчинками  героїв твору

 С.136-138, виразно читати, відповідати на запитання

 

 

Он-лайн ресурси, коди доступу

 Презентація

https://www.youtube.com/watch?v=KyD3cUrZVXM

4.

  Творчість Всеволода Нестайка. Дружба- це найбільший скарб. В. Нестайко. «Просто Олесь друг»(продовження)

характеризувати дійових осіб;  виділяти основну думку твору; розмірковувати над текстом.

 С.138-139, виразно читати, відповідати на запитання, переказувати

 

Природознавство (2  уроки) 06.04- 09.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

1.

 Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю

 

 

  розповідати   про охорону природи в державних заповідниках

 с.135- 136

читати, переказувати , відповідати на запитання

 

 

  Он- лайн  ресурси, коди доступу

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=4wKFDYuMtDQ

 https://www.youtube.com/watch?v=BI1AJqsR8cg

https://www.youtube.com/watch?v=pIFszjJ-QR4

 https://www.youtube.com/watch?v=c1cV80TZsWU

 2.

Перевір, як ти можеш застосовувати свої знання про  тварин. Контрольна робота

  перевірити  свої знання  про тварин

с.140-141 ,       відповідати на запитання

 

 

Переглядів: 309 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201