Пт, 29.03.2024, 08:08
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 27 » Домашні завдання на карантин 11 клас (частина 1)
11:15
Домашні завдання на карантин 11 клас (частина 1)

Домашні завдання  11 клас на 27.04 – 30.04 2020 р

 

Предмет

 

Тема

Після вивчення теми діти зможуть

Завдання, які необхідно виконати

Он-лайн ресурси

Українська мова

1

Стилістичні особливості частин мови

Повторити частини мови, їх граматичні ознаки, синтаксичну роль

§42 ст.188 – 189 вправа 423(усно),420 (письмово)

 

2

Уживання синтаксичних одиниць у різних стилях.

Повторити різновиди речень, навчитися правильно визначати їх наявність у текстах різних стилів

§43 ст.191-192вправа 427 ( усно), 429 (письмово)

 

 

Українська література

 

1

Л. Костенко «Маруся Чурай» Духовне життя нації через призму нещасливого кохання.

Аргументувати перебіг історичних подій в Україні, пояснювати епоху Руїни.

ст.228-233. Особливості сюжету: пролог і епілог у творі. Композиція твору

 

2

План-характеристика Марусі Чурай. Образи твору. Жанр твору.

Пояснювати жанр твору, відстоювати власну думку щодо існування чи ні Марусі Чурай – легендарної піснетворки.

ст.233- 235 твір – мініатюра «ЇЇ пісні – то перло многоцінне, то дивний скарб серед земних марнот»

 

Креслення

 

Зображення та позначення нерознімних  з’єднань: зварних, паяних, заклепкових, клейових

 

Креслити нерознімні з’єднання на складальних кресленнях: умовно поз­начати їх, знати основні параметри швів.

Накреслити дві проекції заклепкового з’єднання.

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1053

 

luybaglv@gmail.com

onr2jrs

Хімія

1

Практична робота

2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

Пригадати хімічні властивості простих і складних неорганічних сполук; розширити знання про перетворення сполук елемента, що належать до різних класів неорганічних сполук.

Ст. 205

https://classroom.google.com/

Код класу awqwgsf

2

Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

Пригадати способи розв’язування розрахункових задач за рівняннями хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

П. 33

 

Біологія

1

Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.

Знати особливості походження й поширення культурних рослин; розуміти значення для селекції вчення про центри походження культурних рослин; розуміти закон гомологічних рядів спадкової мінливості.

§ 57

https://classroom.google.com/

Код класу awqwgsf

2

Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.

Знати значення застосування методів генно та клітинної інженерії, іх результативність.

 

§ 58

 

Анг.мова

1

People and Society

Застосовувати лексичний матеріал з теми.

Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa    Код  voqvwnz

voqvwnz

Інформатика

1

Робота з таблицями базами данних

Створити елементарні бази данних в програмі Microsoft Office Access
Виконання практичної роботи

Виконати

Практичну роботу №7 Відправити на електронну пошту виконане завдання antonyuk.ua@gmail.com

 

Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)

1

Створення запитів в Microsoft Access

Створити різні види запитів.

Завдання для самостійного опрацювання 1, 2, 3 ст.44

 

Переглядів: 308 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201