Чт, 25.04.2024, 19:51
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Травень » 4 » Домашні завдання на карантин 10 клас (частина 1)
17:56
Домашні завдання на карантин 10 клас (частина 1)

Домашні завдання 10 клас 04.05-08.05.

 Предмет

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю. Іменники спільного і подвійного роду. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх

узгоджувати іменники з іншими словами; утворювати та використовувати паралельні родові форми та іменники, що означають назви людей за діяльністю; визначати рід невідмінюваних іменників й абревіатур

параграф 38, впр.346, 352  + GoogleClassroom

 

https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NzMyMjIwMTla

 

sjjz65w

2.

Іменники, що мають лише форму однини або множини

актуалізувати знання про іменники, що мають лише форму однини або множини

параграф 39, впр.357, 365  + GoogleClassroom

 

                  Українська  література

1.

О.Олесь – біографія. Символізм.«З журбою радість обнялась»

Повторять ознаки символізму, визначатимуть їх у творах; знатимуть біографію автора. Виразно читатимуть твір

1.Читати 

2. Написати паспорт твору. 

3. Зробити конспект біографії автора за підручником.

4.Пройти тести.

qtrxzdz

2.

О.Олесь «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..»

(виносяться на ЗНО)

Знатимуть зміст творів, аналізуватимуть їх як зразок неоромантизму. Вивчать .«О слово рідне! Орле скутий!..»

1.Читати. 2.Переглянути відео і зробити за ним конспект (з початку і до 5.37 хв): https://www.youtube.com/watch?v=mQ9640s9wUo

3.Пройти тести

4.«О слово рідне! Орле скутий!..» - вивчити напам’ять

 

Англійська мова

1.

Grammar. Future Tenses 

Назвати правила вживання Future Tenses та побудувати речення

Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru

Код  класу  rt5smlh.

 

2.

Across State Systems

Вживати лексичний матеріал з теми.

Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru

Код  класу  rt5smlh.

 

Математика

1.

А

Ознаки зростання і спадання функції.

Знаходити проміжки зростання і спадання функції, користуючись її похідною.

П. 22, № 22.2, № 22.4 (див. розв’язок стор.121 задача 2)

 

2.

 

Точки екстремуму функції.

Знаходити за допомогою похідної точки максимуму та точки мінімуму функції.

П. 23, № 23.4, № 23.7(1,3) Завдання переслати на електронну почту 07.05.

nataliabilokon2@gmail.com

 

 

1.

Г

Повторення. Паралельність у просторі.

Розв’язувати задачі на побудову точки перетину прямої їз площиною, лінії перетину площин.

Стор.234, № 43.2, № 43.3, № 43.5, № 43.6

 

Хімія

 

 

 

1.

Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.

 

Скласти уявлення про натуральні та синтетичні волокна, відмінності між ними; дізнатись про фізичні властивості та практичне застосування синтетичних волокон.

П. 34

https://classroom.google.com/

код курсу: qzlfaai

Біологія

 

 

1.

Сучасні завдання медичної генетики.

Знати сучасні завдання генетики; як організовується медико-генетичне консультування; які є успіхи та перспективи генотерапії.

П.51

https://classroom.google.com/

код курсу: qzlfaai

 

 

 

2.

Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.

Дізнаються, які хвороби вивчає сучасна медична генетика; які основні групи спадкових захворювань; заходи профілактики спадкових хвороб людини.

П. 52

 

                                   Фізика                             

1.

Змочування. Капілярні явища

Розкрити фізичну сутність явищ змочування та незмочування, та знати чому плями жиру на одязі не вдається змити водою

§31, Впр.28(1,2)

Код класу

mkpf5hw

 

2.

Розв'язування задач

Визначати коефіцієнт поверхневого натягу

Впр.28(3,4)

 

 

3.

Кристали й аморфні тверді тіла

Знати чим відрізняються кристалічні тіла від аморфних, знати що таке анізотропія та ізотропія

§32, ст.193-відповіді на запитання (усно)

 

Переглядів: 371 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201