Чт, 28.03.2024, 12:49
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Листопад » 16 » ДН 9 клас (ч. 1)
17:19
ДН 9 клас (ч. 1)

Домашні завдання  9 клас 16.11-20.11

 Предмет

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення

Знають і можуть знайти та утворити складносурядне речення, визначити смисловий зв’язок.

Опрацювати правила с.54-55 Виконати вправи: Впр.105 – записати прислів’я (дібравши до 1 частини 2 з довідки), визначити смисловий зв’язок (єднал,протиставн,розділ, зіставн). Приклад: Літо годує, а зима марнує. – протист.смисл.зв’язок.

Впр.98 – Виконати завд.2 + визначити (як у попередній справі) вид смислового зв’язку

                                                     Код доступу: l7mha66

 

 

 

2.

Створення есе з використанням складносурядних речень

Створює есе, використовуючи ССР. Уміє розставляти правильно розділові знаки у ССР.

Тема есе «Що нині означає «жити красиво»? Обов’язково використовуємо ССР.

Обсяг 1-2 сторінки

    Українська література

1.

Г.Сковорода «Бджола та Шершень»

 

Знає біблійну основу творів Г.Сковороди, про його «сродну працю»

1.Читати с.135-137, 139-140 у підручнику. 2.Читати байку «Бджола та Шершень» https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=271

3.Дати відповіді на запитання:1.Яку збірку байок видав автор? 2.Чим за будовою байки Г.Сковороди відрізняються від інших байок? 3.У чому протиставляються Бджола та Шершень? Яких людей вони уособлюють? 4.Який повчальний зміст твору? 5.У чому полягає ідея «сродної праці» і як вона тут розкрита?

2.

Г.Сковорода «De libertate»

 

1.Опрацювати інформацію на сайті, там же переглянути відео, пройти для себе тести https://dyskurs.net/hryhorii-skovoroda-de-libertate/ 

2.Опрацювати за підручником с.137 – 1393. Підготуватися до кр

Зарубіжна література

1.

Лірика Генріха Гейне «Книга пісень»

Учні вміють аналізувати ліричні твори, знають основні ознаки та художні особливості, усвідомлюють гуманістичні цінності.

Виразно читати і,аналізувати вірші

 

2.

Д. Байрон « Хотів би жити знов у горах», »Мій дух як ніч»

Учень визначає ідею романтизму у творах, аналізує героїв, висловлює почуття до прочитаного

Прочитати поему «Мазепа»

 

Англійська мова

1.

What’s Your Choice?

Ваш вибір

Демонструвати розуміння основ медіа-грамотності

Впр.1,2,3 ст. 62-64 усно;

Записати та вивчити слова на ст.63,67

Впр.5,7 ст.66,68

письмово

            код доступу: j25mjom

2.

Телебачення як засіб масової інформації

Визначати достовірність інформації

Впр.1,2 ст.69-71 (усно)

Записати та вивчити слова на ст.72

Впр.4 ст.72 ( письмово)

Ст.32-33 (РЗ)

3.

Розвиток граматичних навичок Складнопідрядні речення

Визначати достовірність інформації

Опрацювати таблиці на ст.73-75

Впр.2 ст.74-75 (усно)

Впр.3 ст.75 (письмово) Впр.4,5 ст.34 (РЗ)

 

Математика

1.

А

Системи лінійних нерівностей з однією змінною.

Знати, що є розв’язком системи, як розв’язати систему двох нерівностей з однією змінною

П. 5, № 144, № 145(1-4)

 

3uawaya

2.

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною.

Розв’язувати системи

лінійних нерівностей з однією змінною.

П.5, № 147, № 148(3)

1.

Г

Додавання і віднімання векторів.

Додавати та віднімати вектори за правилом трикутника та правилом паралелограма

№ 420, № 421(3), № 423.

 3hd2dgy

2.

Додавання і віднімання векторів.

Застосовувати означення і властивості векторів до розв’язування задач.

№ 424(2), № 

Хімія

 1.

 

 

 

 

 

2.

Інструктаж з БЖД. Практична робота №1.

 

 

 

 

Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену. Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій

Учень/Учениця
 розрізняє компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони, електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; рН лужного, кислого та нейтрального середовища;
 складає рівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій обміну в повній та скороченій йонній формах

Домашня робота завантажена в Google Classroom
 

Код доступу: urrfswn

 

Переглядів: 215 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201