Вт, 23.04.2024, 11:34
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Листопад » 15 » ДН 6 клас (ч. 1)
17:59
ДН 6 клас (ч. 1)

Домашні завдання 6 клас на 16-20 листопада 2020 р.

Предмет

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Онлайн ресурси

Українська мова

1.

Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксом –ин (а) від прикметників на –ський, -цький; буквосполученням –чн- (-шн-)

пояснювати чергування приголосних при творенні слів правилами; дотримуватися правил чергування приголосних при творенні слів; знаходити, пояснювати й   виправляти орфографічні помилки на вивчені правила

GoogleClassroom

§20; вправа 165, 168

 

 

Код доступу: aghq3kj

2.

Зміни приголосних при творені відносних прикметників із суфіксами -ськ, -цьк, -зьк та іменників -ств(о), -цтв(о), -зтв(о)

§21; вправа 171, 174

GoogleClassroom

 

 

3.

Контрольний текстовий диктант

перевірити рівень засвоєних знань з теми

GoogleMeet

Українська література

1.

Патріотичні мотиви творів Т.Шевченка.  «Іван Підкова».  Зображення історичного минулого. Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. Специфіка ліричних і ліро-епічних творів

розкрити історичну основу поеми «Іван Підкова»;

висловлювати судження про риси й поведінку козацького ватажка; пояснювати особливості художніх засобів у зображенні штормового моря, бою.

GoogleClassroom

 

Код доступу: ar2xkea

 

 

2.

В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах») – твір про волелюбних, сміливих героїв,  які вміють вистояти у складних ситуаціях

визначити історичну основу твору;

знаходити і коментувати описи природи, портрети персонажів, їхні вчинки;

аналізувати роль художніх засобів.

GoogleClassroom

Зарубіжна література

1.

Моральні проблеми в байках Крилова « Вовк і ягня»

Учні характеризують образи байок, розкривають алегоричний зміст, розуміють мораль та визначають їх в творах

Порівняти байки Езопа та Крилова; українськими байками

 

 

Код доступу:

vqaiuve

2.

Урок розвитку мовлення. Порівняльна характеристика байок Езопа, Крилова, українських байок

Учні знають зміст байок Езопа і Крилова, визначають спільні та відмінні риси, жанрові особливості, вільно  висловлюють свої міркування з теми уроку

Підготуватись до контрольної роботи з теми « Міфи». «Байки»

Математика

1.

Множення звичайні дроби

множити звичайні дроби.

№381, 382

 

Код доступу:

c2oafii

2.

Ділення звичайних дробів

ділити звичайні дроби

§10, ст.67-68, №410, 414

3.

Ділення звичайних дробів

ділити звичайні дроби

№417, 420

4.

Ділення цілих і дробових чисел

ділити цілі і дробові числа

№423, 425

Англійська мова (ІІ група)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Англійська мова (ІІ група)

 

 

 

 

 

1.

Школа та вчителі

висловлювати свої враження, почуття, емоціїї про школу та вчителів

Впр.3 ст.57-58 (прослухати та прочитати); Впр.4,5 ст.59 (письмово)

Впр.5,6 ст.25 (РЗ)

 

 

 

 

 

Код доступу: xy63chp

 

2.

Школа. Урок англійської мови

представити та запитати про улюблений урок, діяльність на уроці

Впр.1,2 ст.61 усно;

вивчити і записати слова у словник ст.61;

Впр.3 ст.62 ( письм.)

Впр.8 ст.27 (РЗ)

3.

Школа. Урок англійської мови

розповідати про свій урок англійської мови

Повторити правило ст.51 та повторити

§7 ст.209              Впр.4, 5 (а) ст.62-63 усно; Впр.5 (б,в) ст.64 (письмово)

Впр.9 ст.28  (РЗ)

Біологія

1.

Одноклітинні організми

розуміти які організми є одноклітинними; знати будову різних видів одноклітинних організмів, розрізняти їх за певними ознаками; знатимуть як вони живляться, дихають та яку роль відіграють у природі.

 

Остапенко п.13,15

Костіков п. 15,16

 

 

 

Код доступу:

  5dbxzhq

2.

Одноклітинні організми

розуміти які організми є одноклітинними; знати будову різних видів одноклітинних організмів, розрізняти їх за певними ознаками; знатимуть як вони живляться, дихають та яку роль відіграють у природі.

 

Остапенко п.13,15

Костіков п. 15,16

Переглядів: 209 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201