Чт, 25.04.2024, 07:06
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Листопад » 15 » ДН 5-Б клас (ч. 1)
17:45
ДН 5-Б клас (ч. 1)

Назва теми

Очікувані результати

Д/з

Примітка

5-Б клас Математика  (4 уроки)  

1.

Розв’язування задач.

Розв’язувати задачі, застосовуючи властивості прямокутника, квадрата.

П. 9, № 294, № 297, № 300*

Код доступу

Класу: y64zkw5

2.

Трикутник і його периметр.

Пояснити, що таке трикутник, обчислювати його периметр.

П. 10(питання стор.66) № 311, № 316

3.

Види трикутників.

Класифікувати трикутники за видами їхніх кутів, знаходити кути трикутника.

П. 10, № 308, № 325

 

4.

Розв’язування задач. Самостійна робота.

Розв’язувати прикладні задачі, виконати самостійну роботу.

П. 10, № 328, № 337*

Природознавство

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Код класу

7fudz3u

1.

Фізичні явища, їх різноманітність.

Наводити приклади різних фізичних явищ; описувати фізичні явища

П.13

Виконати практичну у

Google Classroom

2.

Хімічні явища, їх ознаки.   Гниття. Горіння

Наводити приклади хімічних явищ і називати їх ознаки; розрізняти хімічні явища від фізичних; називати умови, за яких відбувається горіння.

П.14,15 читати

Завдання у Google Classroom

Основи здоров’я

16.11

Завдання додому.

Як стати відмінником

Вміння правильно розставляти приорітети в навчанні

Параграф 9, 10. google classroom

qrix573

Інформатика. Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович

20.11

Безпечне користування інтернетом

Вміння правильно і раціонально користуватись інтернетом, відрізняти погані сайти і сервіси від хороших

Прочитати та законспектувати конспект у гугл класі. Виконати практичне завдання в google class

qrix573

Інформатика (вчитель Козадаєва О. С.)

20.11

Файлова система

Назвати об’єкти, що належать до файлової системи та розрізнити їх

Опрацювати § 6 ст. 46-52

Виконати Вправу 3, 4 ст. 51-52

 

Образотворче мистецтво

 

Живопис. Зображення  птахів

Композиція «Снігурі», «Папуга» (за вибором)

Обґрунтовує послідовність виготовленнякомпозиції. Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні композиції.

Намалювати композицію «Снігурі»

 

w7g7boe

Трудове мистецтво (дівчата)

 

Оздоблення виробу декоративними швами. Виконання шва «хрестик»(продовдення теми)

Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання

Виконання шва « косий хрестик»

mxhs3dd

Зарубіжна література

16.11

Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»

Читає текст, може переказати

Читати біографію автора (с.92-93) Виписати основну інформацію: роки життя, місце народження, освіта, чим займався.

Читати казку с.94-97.

За вибором: намалювати малюнок, або скласти вірш, або скласти план до прочитаного.

qgcxj4w

18.11

Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»

Читає текст, дає оцінку персонажам твору.

Читати казку с. 98 – 102

Завдання: Виписати казкових героїв твору «Хлопчик-зірка» та дати їм характеристику. Наприклад(приклад з іншого твору), Котигорошко – маленький, але дужий хлопчик, перемагає Змія завдяки своїй силі та кмітливості.

Переглядів: 209 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201