Чт, 25.04.2024, 02:28
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Листопад » 15 » ДН 5-А клас (ч. 1)
17:26
ДН 5-А клас (ч. 1)

5-А клас Термін виконання  16.11.-20.11. 2020 р.

Дата

Тема

Очікувані результати

Завдання які потрібно виконати

Он-лайн ресурси

Українська мова

16.11

Префікс і суфікс

Розбір слова забудовою

Закріпите вміння виділяти у словах префікси і суфікси, виконувати розбір слова за будовою

§19 ст.62-63правила таблиця «Розбір слова за будовою» ст.65 вправа 146, 155

tfec2uc

17.11

Розвиток зв’язного мовлення Письмовий твір-опис предмета в художньому стилі з використанням слів із суфіксами і префіксами

Закріпите вміння створювати власні твори з елементами опису предмета

§ 20 правила ст.66-67 пам’ятка ст.67

Вправа151 Б

 

18.11

Орфограми в значущих частинах слова (повторення)

Повторите відомості про написання букв у значущих частинах слова - морфемах

§21 правила ст.68-69

Вправа162

 

19.11

Написання префіксів пре-при-прі-

Опрацюєте правила написання префіксів

§22 правила ст.70-71

Вправа 175

 

Укр. література

17.11

Іван Франко «Фарбований Лис»

Опрацюєте зміст казки

Прочитати казку ст.69-74 Усні відповіді на питання ст.71, 73, 74. Скласти план казки.

tfec2uc

 

 

 

 

 

19.11

Фарбований Лис» Головні та другорядні персонажі Мова автора та мова персонажів Образ Лиса

Навчитеся розрізняти головні та другорядні персонажі, мову автора і мову персонажів, проаналізуєте поведінку Лиса, оціните його поступки

Прочитати статтю ст.75 . Написати відповідь на  питання «Що мені подобається і не подобається в поведінці Лиса?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика  (4 уроки)  

6.11.

Розв’язування задач.

Розв’язувати задачі, застосовуючи властивості прямокутника, квадрата.

П. 9, № 294, № 297, № 300*

wsw54ot

17.11

Трикутник і його периметр.

Пояснити, що таке трикутник, обчислювати його периметр.

П. 10(питання стор.66) № 311, № 316

 

18.11

Види трикутників.

Класифікувати трикутники за видами їхніх кутів, знаходити кути трикутника.

П. 10, № 308, № 325

 

 

20.11.

Розв’язування задач. Самостійна робота.

Розв’язувати прикладні задачі, виконати самостійну роботу.

П. 10, № 328, № 337*

 

Англійська мова

16.11

Шкільне життя

 

Повторити лексико-граматичний матеріал

Впр.1,2, 3 ст.42-43 (усно)

Впр.5 ст.43 (письм.)

Впр.6 ст.20-21 (РЗ)

код доступу:

hyax7yb

 

18.11

Улюблені шкільні предмети. Контрольна з англійської мови

Підсумують знання по темі “Favourite Subject”

“An English Test”

 

 

Виконати контрольну роботу в Google Classroom

 

 

код доступу:

hyax7yb

 

19.11

Важливість вивчення іноземної мови

Вміти надавати інформацію про важливість вивчення мови; вміти висловлювати свою думку

Впр.1 ст.44 (читат.)

Впр.3 ст.45 (усно)

Впр.2 ст.45   (письмово)

код доступу:

hyax7yb

 

Зарубіжна література

16.11

Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»

Читає текст, може переказати

Читати біографію автора (с.92-93) Виписати основну інформацію: роки життя, місце народження, освіта, чим займався.

Читати казку с.94-97.

За вибором: намалювати малюнок, або скласти вірш, або скласти план до прочитаного.

Код класу: qgcxj4w

18.11

Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»

Читає текст, дає оцінку персонажам твору.

Читати казку с. 98 – 102

Завдання: Виписати казкових героїв твору «Хлопчик-зірка» та дати їм характеристику. Наприклад(приклад з іншого твору), Котигорошко – маленький, але дужий хлопчик, перемагає Змія завдяки своїй силі та кмітливості.

 

16.11

Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»

Читає текст, може переказати

Читати біографію автора (с.92-93) Виписати основну інформацію: роки життя, місце народження, освіта, чим займався.

Читати казку с.94-97.

За вибором: намалювати малюнок, або скласти вірш, або скласти план до прочитаного.

 

Інформатика Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович

20.11

Безпечне користування інтернетом

Вміння правильно і раціонально користуватись інтернетом, відрізняти погані сайти і сервіси від хороших

Прочитати та законспектувати конспект у гугл класі. Виконати практичне завдання в google class

qrix573

Інформатика (вчитель Козадаєва О. С.)

20.11

Файлова система

Назвати об’єкти, що належать до файлової системи та розрізнити їх

Опрацювати § 6 ст. 46-52

Виконати Вправу 3, 4 ст. 51-52

 

Переглядів: 223 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201