Пт, 19.04.2024, 21:13
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2021 » Березень » 9 » ДН 11 клас (І ч.)
21:45
ДН 11 клас (І ч.)

 Предмет

 

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Тематична контрольна робота №3. Пунктуаційна норма

перевірити рівень засвоєних знань з теми 

GoogleClassroom

 


 

https://cutt.ly/tgLVnhk

 

q2xtmw3

2.

Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів

зрозуміти суть понять «стиль», «стилістична норма», «стилістична помилка»;

GoogleClassroom 

П.38

Впр. 382, 386

Українська     література

1.

Митець і суспільство. Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…».

дізнатися основне з творчої біографії письменниці, її роль в історії «шістдесятництва»; зрозуміти значення підтексту в умовах ідеологічного контролю над мистецтвом; охарактеризувати образну природу поетичного твору

GoogleClassroom 

ст.222-226 (опрацювати матеріал у підручнику);

виразне читання поезій

 


 


https://cutt.ly/TgLBXLU

 

efmdbto

2.

Ліна Костенко «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою.

охарактеризувати образну природу поетичного твору; аналізувати засоби художнього увиразнення, які визначають високу естетичну вартість

GoogleClassroom 

ст.226-227;

вивчити напам’ять 1 поезію (на вибір)

 

Англійська мова

1.

Видатні англійські митці

Вивчити нову лексику, працювати з тестовими завданнями

Ex 3 p 178

Ex 4 p 178

письмово

Код класу:

 gr2oatv

2.

Улюблений фільм

Вживати Participle, використовувати Participle I, Participle II,  а також Perfect Participle

Ex 4 p 181

Ex 5 p 182

Ex 7 p 182

письмово

 

Математика

1.

А

Перестановки. Розміщення. Комбінації.

Розв’язувати задачі на застосування даних сполук, їх формул.

П. 13(питання стор. 76), № 13.3, № 13.5, № 13.7

 Код класу:

kt7e57s

1.

Г

Об’єми тіл обертання. Циліндр.

Розв’язувати задачі на знаходження об’єму циліндра.

П. 23, № 23.3, № 23.6

  Код класу:

m2nn5nm

Хімія

 

1.

 

Кислоти. Кислотні дощі.

Учень/Учениця
 характеризує кислоти та кислотні дощі

Домашня робота завантажена в Google Classroom


Код доступу  

u7lw4mo

Біологія

 

 

1.

Вчення В.І. Вернадського про біосферу та ноосферу.

Знати, у чому суть вчення про біосферу, ознаки виникнення ноосфери.

П. 31

код курсу: 

qzlfaai

2.

Узагальнення із теми «Екологія»

Дізнатись рівень власних досягнень із теми.

П. 32

 

Фізика

1.

Інтерференція світла

Знати поняття інтерференція

§30

Код класу:

 pzt4eap

 

 

2.

Дифракція світла

Знати поняття дифракція

§31

3.

Експериментальна робота №7

Знатимуть, як вимірювати довжину світлової хвилі

GoogleClassroom

Переглядів: 183 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201