Чт, 25.04.2024, 23:14
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Листопад » 10 » ДН 10 клас (ч. 1)
01:12
ДН 10 клас (ч. 1)

Домашні завдання  для 10 класу на 9-13 листопада 2020

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Особистість мовця. Вимоги до мовлення оратора

Здобудете навички і вміння, якими має володіти оратор

§11,12 Опрацювати пам’ятку«Імідж оратора»ст.54

Вправа 114 А

 

tsbt6yo

2.

Аудиторія. Контакт з аудиторією.

Опрацюєте прийоми налагодження контакту з аудиторією

§13 ст.58 вправа 129(на вибір- А чи Б)

Українська література

1.

Контрольна робота з теми «Творчість І.С.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного»

Оціните власні досягнення з теми, вміння аналізувати художні твори.

Усні відповіді на питання

ст. 74,76, 78.Записати тести по змісту роману «Хіба ревуть воли…»

24 тести – 10-12балів, 12тестів – 7-8 балів, 6тестів – 4-6 бали.

 

 

Українська драматургія і театр 70-90 років ХІХ ст. Феномен «театру корифеїв»

З’ясуєте, як і коли в Україні виник професійний «театр корифеїв», дізнаєтеся більше про перші театральні трупи Марка Кропивницького та Михайла Старицького, внесок родини Тобілевичів у розвиток українського театру.

Ст.79 ознайомитися.

Ст.80-88 опрацювати статтю «Феномен «театру корифеїв», скласти план, конспект за планом. Усні відповіді на питання ст.88

Фізика

1.

Розв'язування задач

 

Учні зможуть розв'язувати задачі використовуючи закони Ньютона

Ст.49 впр7(1,2)

azt77hj

2.

Сила пружності. Вага тіла

Учні зможуть розв'язати задачі використовуючи формули сили пружності та ваги тіла.

Опрацювати §10(ст.59-61), впр. 10(1, 2)

3.

Сила тертя

Учні зможуть розв'язати задачі використовуючи формулу сили тертя

Опрацювати §10(ст.61-66), впр.10 (3)

Хімія

1.

Діагностичний контроль знань за темою «Теорія будови органічних сполук»

називати десять членів гомологічного ряду алканів (СН4 – С10Н22);

зрозуміє належність речовин за їхнім складом до вуглеводнів, оксигеновмісних, нітрогеновмісних сполук.

Складати молекулярні, структурні і напівструктурні формули метану та дев’яти його гомологів (С2Н6 – С10Н22), етену, етину, метанолу, етанолу, гліцеролу, етанової та аміноетанової кислот

Домашня робота завантажена в Google Classroom

m3xxyhr

2.

Алкани. Загальна формула, структура, ізомерія, систематична нуменклатура

Історія України

1.

Крим у 1917 – на початку 1918 р. 

характеризувати процес національного державотворення  кримських татар; визначити причини поразки відчайдушної спроби реалізувати своє право на самовизначення.

Опрацювати §7

Дати відповіді на питання

dsnic35

2.

Узагальнення знань з розділу ІІ «Початок Української революції»

систематизувати і узагальнити знання учнів з теми;

закріпити вміння учнів аналізувати, співставляти, узагальнювати історичні факти, події, документи, усвідомлювати причини  негараздів у суспільстві

Повторити §4-10,

 Усно – с.81, завдання в Google Classroom

 

Всесвітня історія

1.

Розділ 2. Облаштування повоєнного світу.

Післявоєнна міжнародна обстановка. Паризька і Вашингтонська конференції

характеризувати (з використанням історичної карти) територіальні зміни, зафіксовані в текстах мирних договорів з Німеччиною та її союзниками; дати оцінку рішенням Паризької та Вашингтонської конференцій з позицій інтересів «великих» і «малих» держав; визначити джерела нестабільності в Європі

Опрацювати §6

Заповнити таблицю

За допомогою історичної карти показати територіальні зміни

 

Громадянська освіта

1.

Механізми захисту прав дитини

Називати права людини, які можна захистити в Європейському суді; описувати процедуру звернення до Європейського суду з прав людини

Опрацювати §13, виконати одне з завдань в Google Classroom

lulus37

2.

Практичне заняття. Якою є роль правозахисних організацій і правозахисників

визначати дії у разі проблемної ситуації, пов’язаної з порушенням прав людини і роль правозахисників

Скласти перелік якостей 4-5 та вмінь 4-5, якими має володіти людина, яка здійснює правозахисну діяльність

Переглядів: 257 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201